Wil jij onze dames op 28 april aanmoedigen tijdens hun eerste finalewedstrijd in Sneek? Meld je dan aan voor de busreis. We hopen met een grote groep VVU-supporters naar Friesland af te reizen!

Informatie over de busreis:

• Heenreis: 10.15 uur vertrekken vanaf Sportcentrum Galgenwaard (Herculesplein 241 te Utrecht)
  • Retourreis: circa 30 minuten tot een uur na einde van de wedstrijd vanaf Sneek; aankomsttijd Utrecht anderhalf tot twee uur later
  • Kosten: circa € 27,50, exacte prijs op nacalculatie (meer inschrijvingen = goedkoper!). Dit is exclusief de kosten van het kaartje! Meer informatie hierover volgt.

Let op: meld je vóór donderdag 25 april 11.30 uur aan. Zijn er donderdag nog niet genoeg mensen ingeschreven om een bus te vullen? Dan wordt de busreis geannuleerd en wordt carpoolen zo goed mogelijk gefaciliteerd. Dit kun je ook in het inschrijfformulier aangeven. En geen zorgen over je betaling; als de busgeld niet doorgaat, betaal je niets.

Meld je hier aan >